Wednesday, April 13, 2011

Testimonial Bio Ever & La Praise

Nor Iasyah Maamir,

Alhamdulillah............syukur kepada Allah yang memberikan aku kekuatan untuk mencoretkan sesuatu yg boleh ku abadikan untuk cucu cicit aku kelak..... (ceh jiwang pulak intro ni). Sebenarnya aku ni bukanlah pakar madah berhelah @ syair pujangga ttp aku nak buat satu transformasi dlm diri aku yg sebenarnya aku ni lebih hebat dari org lain. Cuma aku ni byk sgt 'SLV (small little voice)' yg selalu menghalang apa aku nak buat. Huhu... teruk ke aku nie???

                                 Ni gambar masa raya tahun 2009...

 Sape yg kenal aku, mmg aku ni x suka pakai mekap. Aku pakai bedak talkum jer.... utk event2 tertentu ajer aku mintak tolong org solekkan sikit2. Itu pun my hubby dah jeleng semacam jer.... Tp sebenarnya kan suami kite ni suka isterinya lawo, ye x??? Tp xder lah sampe lupa diri, over acting pakai mcm 'bonggol2 unta' gitu kan??? :)
Sejak bulan februari ari tu, aku mula pakai Bio Ever.... pastu pd 30 Mac lepas aku mula pakai La Praise pulak. X tahan aku tngok perubahan pada muka org2 lain............. kalu tau awal dah lama dah aku pakai. Hahaha........... anyway 'better late than never'. Produk BE & LaPraise ni fomulated by Switzerland yang sgt sesuai dgn semua jenis kulit muka & yg paling penting sgt..sgt...sgt sesuai dgn kulit Asia.

                                   Gambar amik smlm 050411

Taraaa...................... ni ler ghupa aku yg terbaru. Masa ni pun still x pakai mekup jugak...tp pakai bedak compact. Ada perasan ka my cheeky??? huhu... mcm dah ada bentuk gitu kan??? I likkkeeeeeeeeeeeee...

No comments:

Post a Comment